Časté otázky

Časté otázky

vyberte otázku

> Ako môžem objednávať?

Kalapod.net vám ponúka nasledovné možnosti zadania objednávok :
Zaslaním objednávky rovno na našu stránku www.kalapod.sk
Telefonicky – môžete nám zavolať a zadať objednávku na telefónne číslo 00421233325612, počas pracovných dní, od 08.00 do 17.00
Pre rýchlejšie spracovanie vašej objednávky, všetky políčka musia byť správne doplnené.
Ak pre potvrdenie vašej objednávky sú potrebné podrobnejšie informácie, náš operátor vám zavolá pre ich doplnenie.

> Ako zaplatím?

Kalapod.net vám ponúka nasledovné možnosti vykonania platby:
PLATBA NA DOBIERKU – Môžete platiť pri prevzatí.
PLATBA BANKOVOU KARTOU ONLINE – Môžete platiť rovno vašou bankovou kartou prostredníctvom našej stránky Kalapod.
PAYPAL – Môžete zaslať objednávku rovno na našej stránke a zaplatiť prostredníctvom vlastného účtu PayPal.
PLATBA NA BANKOVÝ ÚĆET – Zašlete objednávku a zaplatíte bankovým prevodom! Táto metóda vyžaduje potvrdenie vykonania platby na e-mailovú adresu: kontact@kalapod.sk. Vaša objednávka bude spracovaná a odoslaná, keď dostaneme potvrdenie platby z banky.

> Koľko stojí dodanie objednaných výrobkov?

Pri objednávke nad 40 Euro DODANIE ZDARMA!
Pri objednávke za menej ako 40 Euro zaplatíte: 3.90 Euro

> Kedy mi bude doručená objednávka?

Vaša objednávka bude doručená kuriérskou službou do 72 hodín, od dňa zaslania objednávky na www.kalapod.sk.
Keď je objednávka spracovaná a pripravená k odoslaniu, dostanete e-mail, v ktorom budú obsiahnuté všetky informácie týkajúce sa vašej objednávky.
Pre objednávky zadané v sobotu od 12.00 hod. do nedele, spracovanie začne v priebehu nasledovného pracovného dňa a dodanie objednávky sa uskutoční do 72 hodín.

> Môžem si vybrať konkrétny čas doručenia?

Žiaľ nemôžeme ovplyvniť hodinu dodania objednávky zákazníkovi. Ak si prajete, aby vám objednávka bola dodaná na určitú hodinu prosíme vás, aby ste kontaktovali kuriérsku službu. Keď váš balík vychádza z nášho skladu, dostanete e-mail s číslom zásielky, ktorú tak môžete kedykoľvek sledovať na internetovej stránke dodávkovej služby.

> Čo sa stane, keď nie som v čase doručenia doma?

Radíme vám, aby ste zadali adresu vášho pracovného miesta, ak počas pracovných dní nie ste doma. Ak z rôznych dôvodov nemôžete balík prebrať, môžete zavolať na sídlo kuriérskej spoločnosti alebo rovno kuriérovi na telefónne číslo, ktoré ste dostali v správe a dohodnúť si čo najvýhodnejšie podmienky ďalšieho pokusu o doručenie.

> Ako môžem zmeniť / zrušiť objednávku?

Ak si prajete zmeniť alebo zrušiť objednávku, kontaktujte nás na telefónne číslo: 00421233325612, , počas pracovných dní, od 08.00 do 17.00

> Ako môžem zistiť či sa mi hodí veľkosť?

Aby ste sa ubezpečili, že zvolená obuv sa vám hodí prosíme vás, aby ste si pozorne overili rozmery pri každej dostupnej veľkosti. Všetky výrobky sú merané zvnútra, v centimetroch. Rozmery môžu byť pri jednotlivých výrobkoch rôzne, preto odporúčame ich overiť pri každom výrobku, ktorý chcete objednať.
Aby ste zistili, ktorá veľkosť sa vám hodí, môžete si pozrieť metódu správneho merania chodidla pri nákupe obuvi.

> Čo keď sa mi nehodí veľkosť obuvi?

Žiaden problém, náš tím vám vychádza v ústrety a umožňuje výmenu veľkosti výrobku ZDARMA. Ak chcete vymeniť veľkosť obuvi prosíme vás, aby ste navštívili stránku: https://www.kalapod.sk/vymena-a-vratenie-tovaru.html/ VÝMENA VEĽKOSTI.
Výmena objednaných výrobkov sa vybavuje len telefonicky, na čísle 00421233325612.
Objednávky zadané priamo na stránke, sú považované za nové objednávky a budú vám dodané zaplatením celej kúpnej sumy tovaru.

> Môžem vymeniť objednaný výrobok za iný?

Samozrejme, že áno. Ak vám nevyhovuje farba alebo model, náš tím vám poskytuje možnosť výmeny, ak sú splnené nasledovné podmienky:
Požiadate výmenu výrobku v lehote 14 dní od jeho prevzatia;
Výrobky, ktoré chcete vymeniť, vrátite v pôvodnom obale. Musia byť zároveň nepoužité, nepoškodené, vrátane prípadného príslušenstva a použiteľné na ďalší predaj. Zásielku starostlivo zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jej poškodeniu.
Poplatok za poštovné v hodnote 3.90 Euro hradíte vy (zákazník).
Ak sú splnené tieto podmienky, výrobky môžu byť bez problémov vymenené.
Prosíme vás, aby ste si pozorne prečítali podmienky výmeny výrobkov na stránke: https://www.kalapod.sk/vymena-a-vratenie-tovaru.html/ VÝMENA VÝROBKOV.
Výmena objednaných výrobkov sa vybavuje len telefonicky, na čísle 00421233325612.
Objednávky zadané priamo na stránke, sú považované za nové objednávky a budú vám dodané zaplatením celej kúpnej sumy tovaru.

> Je možné dodať viaceré objednávky v tom istom balíku?

Ak ste objednali viacero výrobkov v rôznych objednávkach a prajete si, aby vám boli dodané na tú istú adresu, Kalapod.net nemôže garantovať kumulovanie objednávok. Kumulovanie dvoch alebo viacerých objednávok predpokladá odchýlenie od obvyklého procesu a ručné spracovanie objednávok, čo by mohlo spôsobiť problémy dostupnosti výrobkov.
Odporúčame vám, aby ste zadali jednu objednávku, v ktorej by boli obsiahnuté všetky výrobky, ktoré si chcete kúpiť.

> Dostanem záruku na výrobky?

Samozrejme! Všetky výrobky predávané na Kalapod.net sú nové a majú záruku 30 dní.

> Je možné vrátiť objednané výrobky?

Samozrejme. Toto vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 zákona č 40/1964 zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka je 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

> Ako môžem vrátiť objednané výrobky?

Všetko čo musíte urobiť je zavolať nám na telefónne číslo 00421233325612, počas pracovných dní, v časovom intervale od 08.00 do 17.00 .
Pred zavolaním prosíme vás, aby ste sa ubezpečili, že podmienky na vrátenie výrobku sú splnené. Viac informácií nájdete na stránke: https://www.kalapod.sk/vymena-a-vratenie-tovaru.html , VRÁTENIE VÝROBKOV .

> Kedy mi budú vrátené peniaze?

V lehote 14 pracovných dní od prevzatia zásielky v našom sklade, vám vrátime peniaze na váš účet. Formulár nájdete tuná: https://www.kalapod.sk/vymena-a-vratenie-tovaru.html/ VRÁTENIE TOVARU .
Po vyplnení dotazníka, jeden z našich operátorov vám zavolá, aby ste ustálili detaily vrátenia tovaru.

> Reálna farba výrobku je totožná s farbou na fotografii prezentovanej na stránke alebo môžu existovať rozdiely farby/ odtieňa?

Náš tím sa snaží prezentovať čím lepšie farby výrobkov na stránke ale aj napriek tejto snahe môžu existovať situácie v ktorých odtieň výrobku môže byť trochu odlišný od toho, ktorý je na stránke. Nie sme zodpovední za rozdiely medzi farbou/odtieňom na vašom monitore a reálnym výrobkom, následkom jeho osobitostí.

> Čo musím urobiť, aby som vrátil/-a objednané výrobky?

Musíte urobiť žiadosť o vrátenie výrobkov v lehote 14 dní od prevzatia zásielky.
Výrobok/výrobky musia byť vrátené v pôvodnom obale, nepoužité, nepoškodené, vrátane prípadného príslušenstva a použiteľné na ďalší predaj. Zásielku starostlivo zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jej poškodeniu.
V prípade vrátenia výrobkov uhradíte poplatok za dopravu, a to len kuriérskou službou na adresu nášho skladu Gogoľova 326, 851 01 Petržalka, Slovakia
Neakceptujeme vrátenie objednávok poštou alebo na dobierku, Tieto vám budú vrátené.
Podľa zákona, vrátenie výrobkov je platné len pre fyzické osoby.
Ak tieto požiadavky sú splnené, môžete vrátiť výrobky a peniaze vám budú zaslané na účet. Všetko čo musíte urobiť je vyplniť FORMULAR, ktorý nájdete tuná: : https://www.kalapod.sk/vymena-a-vratenie-tovaru.html/ VRÁTENIE TOVARU a zavolať na telefónne číslo 00421233325612 aby ste nás informovali, že si prajete vrátiť výrobok.